10 دلیل عدم پذیرش مردان توسط زنان
F a R z A d

 شما مرد هستید -- بالاخره جرات پیدا کرده اید که از زن مورد علاقه خود تقاضای ازدواج نمایید.

اکنون او نزد شما است، یا همین حالا یا هیچ وقت.

 

یک قدم بسمت وی برمیدارید...

 

همانند باران بهاری عرق میریزید و قلبتان مانند یک ماهی در حال مرگ به تپش افتاده و معده تان چنان اسیدی از خود تراوش میکند که قادر است فولاد را ذوب کند.

 

آرام باشید. میدانید که نمی توانید از خواسته خود صرف نظر نمایید.

 

به طرف او قدم میگذارید. ناگهان متوجه میشوید درحال بیان این جملات سرنوشت ساز هستید: "میشه یه وقتی با هم بریم بیرون؟"

 

"نه."

 

چی؟

 

او گفت "نه."

 

با نا امیدی دور میشوید، در حالیکه چشم خود را پایین انداخته و دعا می کنید کسی شاهد این تحقیر شدن شما نبوده باشد.

 

عدم پذیرش گریبانگیرتان شده است.

 

متاسفانه با وجود هیاهوهای بسیاری که از طرف زنان برای "تساوی حقوق" در جامعه مطرح می گردد، بار مسؤلیت تقاضای ازدواج همچنان بر دوش مردان سنگینی میکند. هنور این وظیفه مردان باقی مانده که اگر بخواهند با جنس مخالف خود ارتباط برقرار کنند باید ریسک خرد شدن شخصیتشان را بپذیرند.

 

و عدم پذیرش ازدواج توسط زنان باعث آسیب می شود -- تقریبا غیر ممکن است که بعنوان یک مرد هنگام عدم پذیرش توسط یک زن احساس درماندگی و شکست ننمود.

 

چرا زنان مردان را رد میکنند؟

 

علل بیشماری می تواند دخیل باشد، و همه آنها لزوما بدلیل اشتباه مردان نیستند. در این قسمت برخی از این دلایل آورده شده است.

 

1- نگرشهای غلط

اجتماع معاصر مملو از زنان جسور و خود محوری است که فقط به خود اهمیت داده و کلا هیچ عقیده ای در مورد احساسات مردان ( و یا احساسات زنان دیگر ) ندارند. طرز فکر اینگونه زنان چنین است: من یک اتیکت قیمت جنسی میلیاد تومانی دارم و هر مردی مجبود خواهد بود برای دستیابی به آن سر تعظیم فرود آورده، در بند او در گرفتار شده و بهای سنگینی را پرداخت کند. این قبیل زنان کسانی هستند که میخواهند با نپذیرفتن مردان در آنها ایجاد سرخوردگی و سستی نموده و از ناراحتیشان احساس سرور و هیجان کرده و از قدرت جنسی خود سوء استفاده کنند.

 

2- عدم تمکین مالی

از آنجایی که پول معیار شماره یک برخی زنان هنگام سنجش یک مرد برای انتخاب او بعنوان همسر آینده شان بشمار می رود، اگر شما آنرا نداشته باشید و یا بنظر نرسد که آن را داشته باشید، آنگاه در ابتدای لیست کاندیداهای او جایی نخواهید داشت. تا زمانی که از پول خرج کردن برای جلب توجه این گونه زنان امتناع ورزید، آنها نیز از شما دوری می جویند.

 

 3- او صاحب دارد

از آنجایی که برای یک زن داشتن رابطه دوستی با جنس مخالف بسیار آسان است ( فقط کافی است بخواهد )، ممکن است در بازار بدلیل داشتن نامزد یا یک عاشق دو آتشه خریداری نداشته باشد. اگر این گونه زنان خوب باشند موقیعتشان را از کسی مخفی نمیکنند در غیر اینصورت ممکن است با بیرحمی شما را بازیچه دست خود قرار دهند. بنابراین همیشه بهتر است قبل از اینکه شخصیتتان خرد شود، تکالیف خود را انجام دهد -- بدین ترتیب میتوانید خود را از تحقیرها و شرمندگی های بسیاری نجات بخشید.

 

4- او یک هنرپیشه است

برخی از زنان متاهل و زنانی که دارای اعتماد بنفس پایینی می باشند جزء این گروه هستند -- آنها همیشه نیاز دارند مطمئن شوند که هنوز جذابیت خود را برای مردان حفظ کرده اند و برای هر مردی که بسمت آنها می رود، فقط برای دیدن واکنش او، رخ می نمایند. آنها علاقه ای به ایجاد رابطه با شما ندارند -- فقط میخواهند احساسات شما را بیدار نموده و سپس ترکتان کنند. این نیز نوع دیگری از سوء استفاده آشکار زنان از قدرت جنسی خود بر علیه مردان است.

 

5- دلایل روانشناختی

بسیاری از زنان به گفته خودشان "مردانی بد" را انتخاب کرده اند و یا به دلایل روانشناختی، خود را درگیر روابطی مصیبت آمیر کرده اند و اکنون بخاطر همه مشکلاتی که خود بوجود آورده اند، مردان را مورد سرزنش قرار میدهند. برخی از آنها کاملا از روابط عاشقانه حذف گردیده و یا مرتبا به دلیل رفتارهای آشفته شان توسط مردان ترک شده اند. آنها شما را رد می کنند فقط به این دلیل که شما هم یکی از آن "مردها" هستید.

 

6- شما حرکاتی اشتباه انجام داده اید

انجام برخی حرکات و رفتارهای ناشایست که بدور از شان یک انسان می باشد ممکن است باعث شود تا فرد مورد پذیرش قرار نگیرد.

 

7- زمان نامناسب

اگر یک زن شما را رد کرد، ممکن است از بدشانسی هنگام مرحله ای عجیب و غریب که در طول ماه یکبار برای او اتفاق می افتند بسراقش رفته باشید، زمانیکه همه مردان بد هستند، و یا او احساس میکند جذاب نیست، و یا بخاطر هر یک از هزاران واکنشهای هورمونی مربوط به دنیای معاشقه. شما می توانید چند روز بعد بسراقش رفته و چراغ سبز را دریافت کنید.

 

8- تجربه های تلخ قبلی

هنگامی که یک زن در جواب تقاضای شروع رابطه از طرف شما پاسخ دهد " کمی وقت لازم دارم که زندگیم را سر و سامان بدهم، " معمولا به این معنی است که او بتازگی از یک رابطه ناخوشایند رهایی یافته و مایل نیست بسرعت خود را درگیر رابطه ای جدید بنماید. با این دسته از زنهای آسیب دیده، بهترین ایده این است که یک رابطه دوستی معمولی را تدارک دیده و یا تا زمانیکه او آمادگی خود را بدست نیاورده، صبر نمایید.

 

9- شما خسته کننده هستید

بعبارت دیگر شما فاقد هرگونه صمیمیت و اطمینان جنسی بوده و هنگامیکه وی در ده قدمی شما قرار میگیرد مانند بستنی آب می شوید. لازم نیست جیمز باند باشید، اما اگر نمیتوانید پیش او حتی یک جمله هم بدون لکنت زبان بیان نمایید، آنگاه هیچ راهی برای پذیرش شما توسط وی باقی نخواهد ماند.

 

10- او مجذوب شما نشده است

به همین سادگی. این اتفاق می افتد و کاری از دست شما برنمی آید. بهترین راه این است که به راه خود ادامه داده و فرد دیگری را پیدا کنید.

 

عدم پذیرش را پذیرفته و ادامه دهید

 

اکنون با برخی از دلایل که ممکن است یک زن شما را رد کند آشنا شده اید. بعضی چیزها را میتوانید تغییر دهید ( اخلاق و رفتار خود) و برخی چیزها را نمیتوانید ( اخلاق و رفتار او ). با این که خیلی مشکل است که بخواهیم این موضوع را یک مسئله شخصی در نظر نگیریم، اما بهترین عقیده این است که آنرا به تجربیات اضافه نموده، از آن درس گرفته و از تکرار اشتباهات خودداری کنیم.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پنج شنبه 7 بهمن 1389برچسب:, :: 17:25 ::  نويسنده : F a R z A d

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان Farzad FM و آدرس farzadfm.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 13
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 13
بازدید ماه : 947
بازدید کل : 36107
تعداد مطالب : 357
تعداد نظرات : 45
تعداد آنلاین : 1